Müşteri İlişkileri Yönetimi

 

Günümüz iş dünyasında, rekabet her geçen gün artarken, mal ve hizmet satın alanlar ne kalite, ne hizmet seviyesi ne de fiyattan ödün vermek istemektedir. Bu piyasa koşullarında mevcut müşteriyi korumak, yeni müşteri bulmak ve eskiden çalışan müşterilerin yeniden alım yapmasını sağlamak çok önemlidir. Bir başka çok önemli konu ise müşteriden elde edilen karlılığın maksimize edilmesi ve vadeli satışlarda tahsilatların aksamaması için gerekli araştırmaların yapılmasını sağlayarak batık kaybını minimuma indirmektir.

Şirketimiz , müşteri ilişkileri yönetimine, müşteri odaklı bir değişim süreci olarak bakmakta, hedef müşteri kitlesinin belirlenmesinden başlayarak, ödemelerini düzenli yapan, karlı ve sadık müşteri kitlesine ulaşırken yaşanan süreçte sizlerle deneyimlerini paylaşmaktadır.

 

Hedef Kitle Belirlenmesi

  • Hedef Kitle belirlenmesi
  • Dağıtım kanallarının hedef kitleye uygunluğu
  • Dağıtım kanalı çeşitliliği
  • Pazarlama Planları

Satışları Artırmanın Yöntemleri

  • Yeni müşteri bulma
  • Mevcut müşteriyi koruma
  • Müsteri ziyaretleri, ziyaretlerin dokümente edilmesi
  • Takip sistemlerinin oluşturulması
  • Satış toplantıları
  • Yeterli tanıtım-reklam desteği

Müşterinin Kredibilite Değerlemesi

  • Kredi komitesi oluşturulması
  • Müşteri Değerleme Check List kullanımı

Karlı Müşteriler

  • Müşteri bazında karlılık
  • Ürün bazında karlılık
  • Satışçı bazında karlılık
 
 
Member of
  © 2009 Tüm hakları Kurumsal Danışmanlık Ltd. Şti. adına saklıdır.